Onze diensten

TGW wil waarde toevoegen aan jouw beste klantbeleving. De rode draad door de verschillende diensten is altijd hospitality. Met de volgende diensten voegt TGW deze waarde toe.

Consultancy

TGW adviseert en begeleidt organisaties met het ontwikkelen van visie, beleid, strategie en van de juiste beleving voor alle doelgroepen op ieder moment. Door het onderscheidende vermogen van een organisatie naar de oppervlakte te brengen en uit te dragen middels een hospitality visie dat resulteert in de best passende klantbeleving. Een (nieuw) hospitality concept heeft impact op de hele bedrijfsvoering. Ik geef advies over hoe dit concept te integreren met de beste klantbeleving als doel.

  • Analyseren en definiëren van bedrijfscultuur en doelen (why, how, what)
  • Uitvoeren van een hospitality kansen analyse
  • Realiseren van een plan en concept om deze hospitality visie concreet vorm te geven middels beleving op alle momenten voor de verschillende doelgroepen
  • Ontwikkelen van de beste klantenbeleving met SMART doelstellingen bepaling en meten om door te ontwikkelen en te kunnen winnen
  • Analyseren en (door)ontwikkelingen commerciële strategie inclusief (klant)waarde propositie

Project- en interim management

Wanneer een hospitality visie en de beste klantbeleving voor de organisatie is bepaald is het zaak om dit zorgvuldig te integreren voor een succesvol resultaat. Integratie op alle onderdelen binnen een organisatie: Proces, Mens en Klant. Hierin kan TGW middels project- en interim management inspringen.

  • TGW implementeert de juiste klantbeleving in de volledige breedte
  • Plan van aanpak met uitgangspunten en benodigdheden inclusief SMART projectplanning
  • Coördinatie projectplanning en start meten effecten
  • Implementeren commerciële strategie middels ontwikkeling klantwaarde propositie, analyseren en door ontwikkelen commerciële team. 
  • Ondersteunen door diverse management rollen (tijdelijk) in te vullen

De beste klantbeleving managen en implementeren vraagt soms meer dan de (commerciële) organisatie op dit moment in huis heeft. Ik ontwikkel een commerciële strategie en organisatie door de beste klantwaarde propositie en teamsamenstelling, door medewerkers in hun kracht te zetten en te laten excelleren. 

Inspirator,
trainer en coach

De beste klantbeleving en commerciële strategie moet doordringen binnen de gehele organisatie. Graag enthousiasmeer en inspireer ik organisaties hierover.

  • Coaching en training aan commerciële en management
    teams op basis van de juiste klantbeleving en vaardigheden
  • Inspireren middels spreken voor studenten, commerciële
    teams, management, netwerken of organisaties om de
    meerwaarde van de beste klantbeleving te delen
Mag ik je helpen?

Mijn werkwijze

Wanneer je organisatie waarden en cultuur (Why, How, What) goed vorm geeft in een hospitality concept en juist vertaalt in de klantbeleving, verkoopt jouw organisatie zich niet uitsluitend door je verkoop team maar meer nog door je beleving en je ambassadeurs. Deze ambassadeurs kunnen je (verkoop) medewerkers zijn maar ook je klanten en gasten die je fan maakt van je organisatie. Je gehele bedrijf wordt meegenomen in de commerciële strategie en zorgt ervoor dat jullie samen winnen! Om de winst te realiseren vanuit de beste klantbeleving, werk ik vanuit een vaste aanpak die de volgende stappen doorloopt: Bepaal > Meet > Analyseer > Verbeter > Borg en ontwikkel door.

Deze stappen worden in 3 fases doorlopen, per fase in 3 pragmatische tussenstappen:

Bepalen van SMART doelstellingen en startsituatie waarvan uit we kunnen gaan meten en analyseren van de huidige situatie en wensen

  • Kennismaking (gesprek)
  • Analyseren huidige situatie en wensen (onderzoek en workshop)
  • Startsituatie en SMART doelstellingen bepalen (workshop)

Ontwikkeling van een kansenanalyse en verbetervoorstel

  • Kansenanalyse opstellen (scan en onderzoek)
  • Verbetervoorstel ontwikkelen (kansen rapport)
  • Presenteren kansenanalyse en verbetervoorstel (presentatie)

Implementeren van het verbetervoorstel waarin we borging en doorontwikkeling meenemen om de winst te monitoren en structureel verankeren

  • Implementatie beste klantbeleving en commerciële strategie (Project)
  • Ontwikkelen waardepropositie, borging en doorontwikkeling (workshops en rapportage)
  • (Door)ontwikkeling management en commerciële team (Coaching & Training)